11 juli 2006

Hei hei igjen...

Siden sist har jeg jobbet på Rovikheimen og vært i Grimstad, Arendal og Mandal. Også var det søskenbarnbursdag forrige mandag. Susanne feiret 14 års dagen sin.

I Grimstad har jeg vært på endel møter. (Fredag kveld, lørdag kveld og søndag formiddag) Det har vært Sommer i Sør og Normisjons generalforsamling der. Traff en god del kjente fra Bangladesh (gamle misjonærer ) og en gjeng med BiG-venner. Utrolig koselig. Jeg bodde hos Maria på Hisøya i Arendal så jeg var endel med henne og Egil. Båttur på lørdagen, spilling på søndagen fordi det regnet, bytur og ellers bare var vi sammen. Rart å ha ferie med Maria egentlig. Vi bor jo sammen til vanlig... også skulle vi nå være masse sammen og bare gjøre kjekke ting. Bra!

Så dro jeg fra Maria i går midt på dagen og var en kveld hos Ragnhild i Mandal. Det var også koselig. Vi spiste middag med foreldrene hennes på brygga, med jordbær og is til dessert. Så dro vi hjem til de og spiste enda mer jordbær og is. Tilsammen klarte vi å spise nesten 5 korger! En hver. Det var Rema 1000-jordbær til 10 kroner. Noen andre som har spiste det kanskje?? Hehe...

Da må jeg finne meg litt å spise - før jeg skal på jobb. Kjenner at det er godt jeg skal være i andre etasje der det er litt roligere. Men stuper nok rett i seng i kveld når jeg kommer hjem. Skal på jobb igjen i morgen på dagen :)

Snakkes... forhåpentligvis litt kjappere denne gangen.

Ingen kommentarer: