02 juli 2006

Oda 2 år!

I dag er Oda 2 år! Det var stort. Eller... jeg vet ikke om hun fikk det helt med seg. Men det å ha selskap, få sovepose (som skulle prøves og lekes masse med selv om det var over 25 grader ute og sol..), leke med telt, hoppe på trampoline og prøve andres sko var veldig gøy....

Begynte dagen tidlig med jobbing. Utenom det vanlige så hadde vi utrolig lang pause i dag. Plutselig så hadde vi sittet og snakket i 20 minutter mer enn det vi skal.. ooops.. Så sprang vi. Snakket om ungdommer i fengsel som ikke kommer seg ut av vanskelighetene fordi de har rulleblad, ikke får seg jobb, går tilbake til de gamle vennene osv. Og om dårlige lærere som misbruker unger. Og om barn som har adhd-diagnose - som det går bra med/som det går dårlig med...
En veldig interessant jobbedag. Og etterpå var det altså barneselskap!

Og det er varmt og godt i Sandnes!! Det er deilig! (Selv om jeg akkurat satt og klagde litt - men så sitter jeg jo her på loftet også, så jeg kan skylde meg selv.)

Skriver mer i morgen - da skal jeg i søskenbarnbursdag!

Ingen kommentarer: