29 juli 2006

Pusur 2 - bedre enn forventet, faktisk veldig morsom!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra kinotur med søskenbarnet mitt Sara, som jeg også er fadder for! Hun fikk det i julegave, eller juligave som det ble :)
Vi så Pusur 2 i Sal 1 i Stavanger. Vi var kanskje 15-20 stk i den svære salen! Flott. Men i Stavanger sånn generelt var det masse folk. Var en liten tur ned i Vågen, men når vi ikke skulle spise noe fant vi ut av at vi gikk litt i gatene i stedet.

Det var koselig å være med Sara litt. Og filmen var faktisk ganske bra. Har ikke sett Pusur 1, og tror ikke jeg kommer til å se den, men grei nok underholdning hvis du skal på kino med noen små. De hadde vært nokså heldige med stemmene, sånn utenom at de dumme selvfølgelig hadde stavangerdialekt... (jeg har lest det på en blogg at det alltid er sånn... men jeg vet ikke jeg. har akkurat sett flukten fra hønsegården og der er det jo sånn) Tror nok at det var noen småpoeng som datt ut- som man hadde fått med seg hvis man så den engelske versjonen, men men..

I kveld skal jeg i utdrikningslag for ei som heter Cecilie. Jeg var endel med henne i kirka da jeg gikk på videregående. Blir koselig å treffe henne og de andre som jeg kjenner som skal dit!

Ingen kommentarer: