05 august 2006

Noen dager siden sist..

..beklager!

Vet ikke hvor mange som er innom ofte og leser, men det er viktig å være høflig. Tror jeg... Jo, det er det.

De siste 3 dagene har jeg jobbet. Kveld torsdag og fredag og dag i dag. (Morsom setning..) Det har gått veldig greit. Både torsdag og fredag etter jobb tok jeg med meg noen på hytta og badet. På torsdagen var det Solveig (god venninne som også jobbet kveld den kvelden) og i går var det Tonje og Inger Marie (søstra mi og venninna hennes). Begge kveldene var det herlig! Solveig mente hun kunne fortelle om sommeren og si: ... ja, det hendte jo at jeg og Ranveig dro på hytta til besteforeldrene og badet etter jobb... Etter 1 gang er det litt tynt, men det skjedde jo en gang.
For meg skjedde det to ganger - så jeg har i hvertfall grunnlag for å si at jeg badet etter jobb noen ganger. Grunnen til at dette har gått er jo at mamma og pappa har vært i Roma, og jeg har hatt bilen helt alene! Det er flott med søsken som ikke har lappen :)

Akkurat nå driver jeg og laster opp bilder på Lefdal. Bestilte endel (500 ca) bilder da de kostet 10 øre per stykk. Også tenkte jeg at jeg jo bare kunne bestille resten også, selv om de koster 50 øre per stykk nå da. Skal ha noen dager i Trondheim før jeg begynner igjen, og da er planen å ordne i bilder og pusle litt med ting jeg ikke har så god tid til ellers.

Denne oppdateringen ble lengre enn jeg hadde tenkt. Sikkert kjekt for de av dere som syns dette var interessant...

1 kommentar:

Siv-Tones hverdagsgleder sa...

Hei, hei. var hos Ingvild idag. Såg bilde av deg fra uddridningslaget hennes. Dumt at vi ikke fikk til treffes alle sammen den dagen. Men det må nok komme flere muligheter:-)
Lykke til med skole du og!!