20 september 2006

Gratulerer Maria og Egil! (Historien om gledesdansen.)

Jeg nevnte en gledesdans i går... Nå har jeg fått tillatelse fra Maria med å komme med hele historien:

Søndag 17. september 2006 forlovet nemlig Maria og Egil seg!

De var på tur på ettermiddagen og kom hjem med ringer! Selv om jeg hadde en mistanke om at de hadde forlovet seg, tok det litt tid før jeg fikk sett ringene og gratulert de. Da hadde jeg og Ranveig oss en liten gledesdans i stua mens de nyforlovede bare så rart på oss. I hvertfall Egil :)
Så måtte vi ta bilder!!

Se så søte de er:



6 kommentarer:

Merete sa...

Hei Ranveig! Hils masse til Maria og Egil fra oss, vi gratulerer så mye! Blir det bryllup til sommeren på dem da kanskje? Håper du også har det bare bra for tiden...her i familien er det forkjølelsen som råder for tiden både hos store og små! Klem

Anonym sa...

ka ti e d bryllup? eg spørr her, for vett sje åm maria elle egil har egen blogg...
gratla så møje!!!

Anonym sa...

Da va ein kort historie... Trudde "heile historien" va litt meir detaljrik enn som så! Kjekt e da i alle fall:)

Gøy å lese blogg, morsomt det der med han forelesaren og straumbrot og dessutan var det ei veldig fin kake. Jaja - då har eg sagt mitt:)

Plingvill

Ranveig sa...

Det blir bryllup til sommeren ja! De har ikke bestemt dato enda, men den blir satt ganske snart. Historien ble kanskje litt kort... men men.. Du kan få høre alle detaljer om hvem som sa hva, når og hvordan på Aglo Ingvill!

Anonym sa...

Eg seie ikkje at eg nødvendigvis treng alle dei saftige detaljane, eg seier berre at det du skreiv umogeleg kan vere "heile historia".

Snakkast på Aglo, ja! Gleder meg.

Anonym sa...

Du må hilsa så masse og gratulera!!! Kjekke blogg forresten ranveig. Der e så mange fine medium for tiene