13 september 2006

Ticket to ride!

På bursdagen min fikk jeg et morsomt spill. TICKET TO RIDE.

Etter påsken reklamerte Maria veldig for dette spillet. Familien Herland har nemlig dette fantastiske spill i Balestrand og de spilte det masse i løpet av påskehøytiden. Da jeg fikk mulighet til å spille dette i sommer hoppet jeg på sjansen...
Og likte det veldig godt. Vi spilte det 3 ganger i løpet av samme kveld.

Dere som har lest litt på bloggen vet at jeg i sommer drev kampanje for å få mamma og pappa til å kjøpe det, men mislyktes. Så nå brukte jeg bursdagen min til å ønske det selv.

I går spilte altså jeg og Maria mitt eksemplar av Ticket to Ride sammen. Litt begynnernøling (flott ord), men etterhvert veldig spennende og nervepirrende - klarer jeg oppdragene jeg har satset på? Og gjett hvem som vant?

MEG

Ingen kommentarer: