12 september 2006

Litt reklame...

Tenkte jeg skulle følge Marie sitt eksempel og drive litt reklame for endel av bloggene som jeg leser innimellom.

Vi har da først Marie. Det er en side jeg ofte er innom. Marie er for tida ettåring i sjømannskirka i Paris. Selv om det ikke er like ofte oppdateringer nå som i sommer kommer det nokså ofte oppdateringer om hva Marie har gjort og betraktninger rundt livet.

Merete, Jostein og Jakob sin blogg er jeg for tiden også masse innom. Jakob er en 6mnd gammel gutt som jeg har gått i cellegruppe med siden han ble født. Og før det 1 1/2 år sammen med foreldrene hans... Men nå har de gått over til frikirka. Det er for det meste søte bilder av Jakob på denne bloggen - forståelig nok.

Det er et par blogger som skriver endel om kristne temaer. Det er Siv Tone og Ruthie. Siv Tone kjenner jeg fra BiG og Ruth er også misjonærbarn fra Bangladesh.

Hans Kristian og Sveinung er Salem sine misjonærer i Mali. Foreløpig har de bare kommet seg til Paris. Men snart reiser de enda lenger sør for å være Jesu vitner i Mali.

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe, takker for reklamen, det blir ikke så ofte oppdatert grunnet manglende internett i heimen. men skal ikke klage, bor jo tross alt i eget hus utenfor paris!