30 desember 2006

Snart et nytt år!

I dag er det nest siste dagen i 2006. Jeg syns ikke det er så lenge siden 2006 startet, men det er jo 12 hele måneder. Hva har skjedd i de?

Januar: Jeg startet året hos Mari og Bjarte, sammen med en hel gjeng. Så var det opp til Trondheim igjen. Husker ikke noe spesielt som skjedde. Vi planla Impuls.
Febrar: Impuls2006 i Salem. Besøk av Tonje (tror det var i februar).
Mars: Jakob ble født. Bryllup i Sverige
April: Påske i London med Ragnhild.
Mai: Eksamener, 17. mai.
Juni: Besøk av Kristine i Trondheim. Start av sommerjobb.
Juli: Besøk hos Maria på Hisøya. Jobbing.
August: Skolen begynte igjen. Bryllup i Sverige, igjen...
September: Jeg ble 24. En del andre bursdagsfeiringer også :) Tur med Solidlederne.
Oktober: Tur til Aglo med Lørdagsmøtegjengen, første snø i Trondheim.
November: Forsamlingskonferanse, Besøk av Mamma, Pappa og Tonje.
Desember: Eksamener, jul, hjemme i Sandnes.

Absolutt ikke noen fullstendig liste, men en kjapt nedskrevet liste. Kanskje det kommer mer på den etterhvert...

Nå skal jeg på jobb på Rovikheimen igjen. Jeg fikk en melding for et par dager siden om jeg kunne, så da svarte jeg ja. Lørdagskveld er ganske bra betalt, også er det bare 6,5 time, så det er fort gjort.

Ingen kommentarer: