02 januar 2007

GODT NYTT ÅR!

Da var det nye året her!

Jeg feiret nyttårsaften hos Mari og Bjarte. Vi lagde biff, potetbåter i ovnen, grønnsaker, saus og is med varme bær til dessert! Vi var 6 stykk, litt mannefall fra i fjor da vi var 9 tror jeg. Så det ble mer koselig enn "partyparty". Det passer i grunnen meg bedre. Vi hadde noen bordleker, guttene mot jentene, som ble uavgjort (les: jentene vant, men alle gjorde en god innsats). Det var Mari som hadde funnet de, og til slutt hadde hun en sånn oppgave der du får gitt en del opplysninger om 5 hus som har 5 farger, de som bor der har 5 forskjellige nasjonaliteter, 5 forskjellige dyr, drikker 5 forskjellige drikker og røyker 5 forskjellige type sigaretter. Vi delte oss etterhvert inn i tre grupper og hadde tre forskjellige måter å prøve å løse oppgaven på. Til slutt klarte alle det, men da hadde vi holdt på LENGE, og Mari var mektig lei av at hun hadde foreslått det i det hele tatt...


Her er noen bilder fra festen:





OPPGAVENE:




1 kommentar:

Anonym sa...

Heftigt! Guriland for någen blinkskudd. En sko nesten sagt at forfengeligheten varte liga ud i år 2007, men kanskje eg heller ska sei at det aldri e for seint å bli forfengelige!! Der e altså håb :) Forøvrig: Takk, venn, eg skylde deg ein..hehe...NICHT!!! Forresten, ka med myspace?