04 januar 2007

Carcassonne!

Nå har akkurat jeg, Inger Lise og Tonje avsluttet en Carcassonnerunde. Jeg vant dessverre ikke... Men forrige runde da bare jeg og Inger Lise spilte vant jeg :) I går spilte jeg med Ingrid, Kristine og Inger Lise. Da vant jeg heller ikke... Nå er dosen min nokså fylt på, men jeg orker sikkert en runde i morgen også. Det er et veldig kjekt spill, som jeg vurderer sterkt å kjøpe meg! (Sånn at jeg kan slå Egil!)

Ellers har jeg vært med og hentet Oda i barnehagen i dag, og vært litt hjemme hos de. Koselig. Nå er jo jula snart slutt... det er litt trist, men jeg har fått vært masse med Oda, Mari og Bjarte.

Også har farmor og bestefar kommet i dag. De skal være her for den store 50 årsfeiringen til pappa på lørdag. Da kommer all familie på begge sider, de voksne + noen små og venner! Vi skal være i Hana kirke å feire. Med ris og karri til middag og litt ymse program. Gleder meg til det.

Så er det hjem til Trondheim på mandag. Det blir i grunnen greit å starte igjen. Men jeg har enda ikke klart å bestemme meg helt for fag enda. Må tenke litt til. Men må jo ha bestemt meg i neste uke...

Litt ymse - en oppdatering på hva jeg gjør på for tida.

Ingen kommentarer: