26 februar 2007

Besøk dratt...

Da var besøket dratt... Ingvild kom fredagsmorgen og dro i morges (mandag). Jeg har kost meg masse. Med tyholttårnmiddag, bytur med lunsj på mormors stuer, salemtur - søndag 2, et lite besøk hos ingvild, lange frokoster, samtaler... osv. Veldig greit å ha besøk av ei som har bodd i leiligheten og byen før. Da trenger man ikke å stresse med å vise fram ting og sånn.

Denne og neste uke er det midtsemesteruker/tiltaksuker eller kall det hva du vil. Det betyr litt mindre undervisning, men ca like masse å gjøre. Om en uke skal jeg ha en prøve som teller 20% av karakteren, men ellers er det ingen andre innleveringer. Etterhvert blir det endel å gjøre med en øving, men foreløpig er det ikke noe stress.

Nå til helga starter salem opp med søndagsgudstjeneste klokka 11, så da skal jeg på det. Og henge med hun som er mentoren min og familien hennes etterpå. Hun har tre søte jenter som det er veldig kjekt å henge med. Helga etter der igjen skal jeg til Oslo! Drar 8. og kommer hjem 12. Gleder meg veldig!! Blir kjekt å komme seg litt vekk.

Jaja... ellers søker jeg på sommerjobber for tida. Har ikke helt kommet igang, men jobber med saken. Har oppdatert cv-en min, hentet en oppdatert karakterutskrift og tenkt litt på hvor jeg skal søke. Så får vi se. Endel plasser har nemlig frist 28.februar. Mens andre har frist 15.mars.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hørtes koselig ut med besøk! Du har sannelig oppdatert bloggen din du og i det siste... masse innlegg mens jeg har vært på ferie... :)