13 mars 2007

Jeg har blitt tikket...

Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

1. Jeg sier at jeg skal gjøre ting øyeblikk og ikke øyeblikkelig. (Ranveig som jeg bor med syns i hvertfall det er rart.)
2. Jeg elsker stor himmel. Helt flatt er fantastisk. (Min barndom i Bangladesh har skylden..)
3. Jeg irriterer meg grenseløst når mat/baking/ting på kjøkkenet ikke blir gjort sånn som jeg ville gjort det. Min måte er jo best/mest praktisk/fortest osv...
4. Jeg bor med en til som heter Ranveig.
5. Vi syns fortsatt (etter å ha kjent hverandre i snart 6 år) at det er morsomt å si: "Hei Ranveig. " "Hei Ranveig" når vi snakker på tlf med hverandre.
6. Jeg liker å vente på flyplasser - med måte... (Også dette har min barndom skyld i...)

Da var det gjort.
Og jeg har tikket: Bjørg, Eirik, Julie, Marie, Heidi og Ingrid

Ingen kommentarer: