15 mars 2007

Jobbintervju

I går gjorde jeg noe som jeg aldri har gjort før. Jeg var på jobbintervju!! De tidligere jobbene jeg har hatt har jeg enten fått ved å spørre – typisk ettåringsjobben min, eller jeg har sendt en søknad og fått jobben uten å ha vært til intervju. Det var altså Statoil jeg var på intervju hos. Jeg søkte på fem forskjellige sommerprosjektstillinger og kom på intervju på en av dem. Det var nokså spennende å møte opp på Rotvoll (der Statoil ligger her i Trondheim) og vente i kantina der til du ble ropt opp. Heldigvis skulle Ingunn og Egil også på intervju – så jeg trengte ikke sitte alene. Selve intervjuet gikk veldig greit. Tenkte etterpå at jeg skulle jo heller sagt det sånn, eller gjort det sånn… men jeg føler meg sånn i hovedsak fornøyd – så da er det jo greit. Så nå er det bare å vente og se om jeg får jobben… Skal si i fra hvis jeg hører noe.

Ingen kommentarer: