17 mars 2007

Jeg underholder meg selv...

Noen ganger trenger man ikke så masse for å ha det kjekt. Av og til er det nok med å bare være meg selv - og ha tid til å tenke.
På vei til Solid i går så hadde jeg meg selv og tankene mine med meg, så da underholdt jeg meg selv. Tenkte på gamle tider - ting jeg har gjort, vært med på, tenkt osv... Av og til kan jeg ha det skikkelig gøy med mine egne tanker. Smile og le og nesten bli flau når jeg tenker på noen ting. Jeg føler meg av og til litt dum da, mens jeg smiler og ler for meg selv - uten å snakke i telefonen eller ha noen andre som jeg snakker med. Men samtidig så har jeg det veldig gøy, så det er verdt det. Hvis jeg ikke tenker på noe som har skjedd - så kan jeg tenke på mulige scenarioer i nåtida. Hvis det og det skjer, så kan jeg gjøre sånn og sånn.. det kalles vel kanskje dagdrømming. Mens jeg gikk og tenkte på dette så kom jeg på en typisk gammel problemstilling. Hvis du kunne velge - ville du vært blind eller døv da? Jeg tenkte - en ting jeg i hvertfall ikke vil miste er hukommelsen min!

Ingen kommentarer: