03 april 2007

Påskeferie

Nå er det altså påskeferie! Det var utrolig deilig å sette seg på flyet søndagsettermiddag og fly vekk fra Trondheim... Ikke det at jeg ikke trives i Trondheim-bare det at jeg trengte virkelig en ferie nå.
Her hjemme i Sandnes har jeg foreløpig ikke gjort så masse. Eller... forsåvidt så har jeg jo gjort endel, har jo bare vært hjemme 1 1/2 dag ca. På søndag var det ikke tid til så mye mer enn middag, kaffe og et lite besøk til Mari og Bjarte. I går var jeg og Mari et par timer i Sandvedparken med Oda, og så noen timer hjemme hos de. Og i går kveld var Mari, Solveig og Ingrid her på besøk. Det var skikkelig koselig! I dag har jeg foreløpig ikke så mange planer, men det er strålendes sol og helt blå himmel så jeg må i hvertfall få kommet meg litt ut. Kanskje det blir tur til Oda og Mari i dag igjen.
Jaja... deilig med ferie i hvertfall. Har tenkt å få lest litt (skjønnlitteratur ja...) også i løpet av ferien. Får se hvor mye det blir.

1 kommentar:

Cathrin sa...

ka me å gje meg en lyd i mårå (onsdag??) eg e hjemma fram te ca 7... for då flyr eg nordover...