13 juni 2007

Ett år med blogging...

Om noen dager er det ett år siden jeg begynte å blogge. Tenk det - ett helt år. Det har i grunnen gått ganske fort, selv om det føles lenge siden også :) Da visste jeg ikke om jeg kom til å fortsette - skulle gi det en sommer for å se hvordan det gikk. Og etter sommeren var jeg helt hekta - så da måtte jeg fortsette.

Jeg trives med blogging. Vet ikke helt hvorfor... Det er ikke alltid like viktig at folk leser det jeg skriver, men det er jo veldig kjekt at noen vil det! Derfor har jeg lyst til å takke dere lesere. Både dere som er trofaste, men også dere som bare er innom en gang i blant. Tusen takk. Takk til dere medbloggere også - som gir inspirasjon til å fortsette å blogge, selv om det kommer nye ting (som facebook) og man av og til ikke vet helt hva man skal skrive.

I skrivende stund sitter jeg på loftet hjemme i Sandnes. Det er deilig å ha ferie hjemme! Skikkelig ferie uten noe som helst jobbing. Vanligvis når jeg kommer hjem hit har jeg avtalt jobbing, eller i hvertfall sagt i fra at jeg er her - sånn at de kan ringe. Nå har jeg ikke gjort det engang! Planen for ferien er å slappe av. Ta det litt som det kommer, men selvfølgelig planlegge litt også. (Det er jo meg det er snakk om...) Hvis du leser dette og her i Rogalandsområde nå fra mot 26./27. juni så bare ta kontakt - så kan vi kanskje få til å treffes. Ellers er det 5 årstreff på BiG til helga som jeg skal på. Det gleder jeg meg også til. Sommer, (forhåpentligvis) sol og sørlandet! Bryggetur med Ingrid skal det helt sikkert bli i hvertfall!

Da skal jeg strikke litt på boleroen min! Den er snart ferdig - det kommer bilder etterhvert.

Ingen kommentarer: