11 september 2007

25

Da har jeg blitt 25! (Og jeg har oppdatert det på bloggen også Maria...)

Har nesten hatt feiring 3 dager til ende. I hvertfall 2. På lørdag var jeg hos Ingrid i klassen og spiste middag og så film og snakka... Veldig koselig. Takk for den kvelden Ingrid. På søndag hadde jeg besøk av Merete, Jostein, Jakob, Maria og Egil. Kjøttkaker - skikkelig middag i følge Egil. På kvelden kom Ingunn også en tur. Og i går var det stort selskap med over 20 stk. her i leiligheten! Koselig.

Tusen takk til dere alle sammen!

1 kommentar:

Bai sa...

Gratulera med overstått bursdag - og imponerende at du fant meg. Har latt meg inspirere og bite av basillen eg og.
Og ja, det e definitivt tida for strikking og høstkos nå. Tror eg ska lage meg ein kopp kakao på den fine espressomaskinen nå. Like høsten.