31 oktober 2007

Det er høst...

Sitter på lesesalen og ser ut vinduet. Klokka er 15.23 og det er nokså mørkt ute... Gatelysene har faktisk gått på utenforbi her. Riktignok regner det og er mørkt på grunn av at det er overskyet, men det hadde vært nokså mørkt uten de skyene også altså... Og tidligere i dag snødde det...

Sitter og jobber med prosjekt... Det går framover, men ikke så fort. Akkurat nå skriver jeg på litt av teorien. Håper å få ferdig endel som jeg kan sende til veileder i morgen. Det hadde vært greit å få litt kommentarer. Får se om jeg føler at jeg har noe jeg kan sende da... Jeg skriver liksom på flere deler samtidig, så selv om det ikke er noe som er helt ferdig enda, så er det jo endel sider. Kan jo prøve å skrive ned stikkord på det som mangler, så ser han at jeg vet det mangler noe i hvertfall :)

Skulle egentlig på kino i kveld, med ei venninne i Solid. Men hun kunne ikke likevel. Hun fikk kinotur av meg i bursdagsgave - i april (!). Vi bestemte fort at vi ikke fikk tid til det før sommeren, men nå er det faktisk 2 1/2 mnd siden skolen begynte i høst... Off... vi får prøve igjen til neste uke. Det er ikke bare min feil, og ikke bare hennes feil - så det er jo greit da. Tror det blir velidg koselig når vi endelig får kommet oss avgårde.

Ingen kommentarer: