21 oktober 2007

Det går bedre...

med motivasjonen! Det er i hvertfall litt der. Og jeg har fått gjort en god del denne uka på både GLM-oppgave og kulturforståelse. Prosjektet har ligget litt på vent, men det skal jeg jobbe skikkelig med denne uka som kommer nå.

Ellers i livet mitt skal jeg gå med bøsse for TV-aksjonen i dag. Vi er 3 av 4 i cellegruppa som skal gå. En fin mulighet til å bidra med litt mer enn penger. Som en liten kuriositet så kan jeg fortelle at de hadde nok bøssebærere her i Trondheim på mandagskveld. Sånn etter at Eirik hadde meldt seg på og før Julie fikk mulighet til å melde seg på... Så Julie skal bare være med oss og gå. Men på Heimdal hadde de fortsatt behov for bøssebærere på mandag. Vet ikke hvordan situasjonen er i dag :)

Nå skal jeg gå og strikke ferdig fabelsokkene mine. Så det kommer kanskje bilde av de her etterhvert.. Følg med følg med!

1 kommentar:

Anonym sa...

God tur med bøssa. Håper folk gir masse, masse penger. Mari