21 november 2007

Hillsong

Jeg kom meg opp ti på sju i dag, dusjet, spiste og var på skolen 8.17. Stolt av meg selv. (Nå blogger jeg i skoletida da, vet ikke om det kanskje trekker ned på den gode følelsen...)

Tenkte jeg skulle reklamere litt for Hillsong. Da vi var i London var vi på Hillsong der. De har gudstjenester i Dominion Theatre mitt i London. Og etter det har jeg fått mer og mer øynene opp for sangene derfra. Både de "opprinnelige" fra Australia, men også for de som Hillsong United synger. En god kilde for å høre sanger før man kjøper de er YouTube. Den jeg liker best for tida heter With All I Am. Den handler om å gi livet sitt til Gud. En bekjennelse til Jesus. Ellers er Hosanna også en hit. Den har vi akkurat begynt å bruke i Salem. Liker spesielt teksten "Break my heart for what breaks yours". Har lyst til at det skal være en bønn for mitt liv!

Da skal jeg tilbake til skolearbeidet. Og også i morgen skal jeg klare å stå opp og være på skolen til 815!

Ingen kommentarer: