20 november 2007

Nytt og bedre liv

Jeg må bare skrive det her - sånn at flere kan holde meg ansvarlig :)

Jeg og Ingrid gikk og snakket på vei hjem fra skolen i dag. Om at vi har lyst til å være på skolen 0815 framover, men at det er vanskelig. Så vi bestemte oss for at vi skal møtes 0815 i morgen - og resten av de 4 ukene som er igjen før jul! Det er optimistisk å prøve, men man får det i hvertfall ikke til hvis man ikke prøver.

Er sånn skrudd sammen at jeg får gjort mest tidlig på dagen... Så da får jeg legge meg tidligere, og stå opp tidligere.

Skal holde dere oppdatert med hvordan det går...

3 kommentarer:

Jeg er Kristine sa...

Flinke storesøster! Vi har funnet ut at oppskriften på å klare å stå opp tidlig er å legge seg tidlig... det var bare å gjøre det da.

Anonym sa...

Me har kaffiklubb på sito kver dag klokkå 0800. Det funke veldigt bra på det å komma seg på skulen. Men så blir me siddane der te ti på ni, og då e jo alt forgjeves nesten desverre :)

Forresten, e det sånn at folk har blitt så voksne nå at dei ikkje lese heimasiene te folk, eller e det av moden nå med blogg kanskje?

Ranveig sa...

For min del er det ikke av moten med hverken blogg eller hjemmesider. Jeg har ganske mange jeg er innom sånn innimellom... (googlereader er et fint verktøy til det..)