10 desember 2007

Ferdig med eksamener på NTNU!!

Nå er jeg ferdig med mine foreløpig planlagte eksamener på NTNU!! Deilig!! I dag hadde jeg kulturforståelse og internasjonaliseringseksamen på Dragvoll og sluttet dermed ringen av eksamener som startet på Dragvoll for 4 år siden. Min første eksamen i 1. klasse måtte jeg nemlig ha på Dragvoll fordi de hadde overbooka Nidarøhallen... Denne ringen av eksamener inneholder 32 stykk skriftlige eksamener og 1 muntlig eksamen. (Puhh...) I tillegg har jeg hatt en semesteroppgave og EiT-oppgavene som tellende for karakterer. Jeg har enda ikke strøket, og tviler på at jeg gjør det etter eksamenen min i dag. Tror da jeg fikk skrevet noe fornuftig, selv om jeg ikke er vant til denne typen eksamen... En eksamen har jeg tatt opp igjen da. Så det er 31 forkjellige skriftflige fag, og 32 eksamener.
Jaja. Det var det for nå...

1 kommentar:

Jeg er Kristine sa...

GRATULERER! En slik bragd krever store bokstaver!Store flinke søsteren min=) Jeg gleder meg til du kommer hjem til jul!!