23 desember 2007

Hjemme!

Nå har jeg vært hjemme noen dager. Satt akkurat og nesten kjedet meg... farmor, bestefar og mamma ser på detektimen på NRK og pappa skriver julekort. Men det var bare deilig, å nesten kjede seg! Å sitte og se ut i lufta uten å ha noe jeg MÅ gjøre er helt fantastisk etter en travel høst og eksamens/prosjektinnspurt. Jeg føler at jeg BURDE strikket på genseren jeg faktisk har tatt med meg, men det er fortsatt mange lange dager igjen før 8. januar. Og det mønsteret jeg holder på med nå er ganske konsentrasjonskrevende, noe jeg ikke orker nå når klokka er snart elleve.

Det har vært veldig koselig å lese GOD JUL innlegg rundt omkring på andres blogger. Så nå måtte jeg bare skrive et selv.

Så alle sammen:
Jeg vil gjerne ønske deg en god og fredfull jul med familie, venner og Jesus!
GOD JUL

Ingen kommentarer: