03 desember 2007

Ravelry


Jeg har kommet meg inn på Ravelry. Det er et "nettsamfunn" med strikkere og heklere. De har foreløpig bare ute en betaversjon, som det er VEEELDIG mange som driver og prøver ut. For å bli tester må du skrive deg på en liste og vente på invitasjon. I starten tror jeg folk måtte vente veldig lenge, vet ikke hvor lenge. Jeg har "bare" ventet i 3 uker. Akkurat nå har jeg ikke så god tid til å være der inne og surfe, men det blir nok mer tid etterhvert... (Når prosjekt er levert og neste eksamen er ferdig.) Har lagt inn "Jakken som passer til alt"- prosjektet mitt, bare for å vise at jeg er i live. I tillegg til prosjekt man holder på med kan man legge til prosjekt man er ferdig med, har lyst til å strikke/hekle, man kan legge til garn man har, pinner man har og ellers bli med i grupper og diskutere på forum. De har ganske masse informasjon på Ravelry hvis du er interessert :)

1 kommentar:

Jeg er Kristine sa...

Så kjekt, jeg er også inne, men har ikke hatt tid til å sette meg inn i det enda. Det ser genialt ut. Når jeg trengte et prosjekt til Noro nøstet mitt - søkte jeg på det, og fant ideen til vesken!