05 januar 2008

5. januar

Jeg er fortsatt i Sandnes. Har vært hjemme i over to uker, og det er deilig. Ikke noe stress, sove lenge, lese, se tv, spille, gå på besøk, og ellers slappe av. Det er litt stress da, men det er på en måte koselig stress... Jeg er nemlig med i ledergruppa for Impuls i Trondheim, og det er jo litt jobb. Det første jeg har stresset med er bønnemøter nå i januar, noe som minner meg på at jeg skulle ha skrevet en mail eller to om de neste bønnesamlingene! Ojojoj, det er mye å tenke på. Jeg kan jo reklamere for de her først da:
7. januar, 14. januar og 21. januar er det bønnemøter før Impuls i Salem. Kl. 19.30.
Ellers sitter jeg jo i Solid sitt styre, så det er jo litt arbeid med det også :) Men jeg trives med det... så det ordner seg jo.
I dag har jeg, mamma og Kristine vært på Sandnes Garn sitt fabrikkutsalg på Foss Eikeland. Jeg trengte noe garn til en babygave. Er ikke sikker på om den skal være hemmelig for foreldrene enda, får se hvordan det utvikler seg... (skriver mer her etterhvert hvis det ikke skal være hemmelig) Og mamma skulle ha garn til en genser og en babygave til søskenbarnet vårt. Kristine kjøpte garn til et skjerf til seg selv, og endel babyull hun også :) Kjekt med garn til halv pris!! Jeg er glad jeg foreløpig ikke har noe slankeprosjekt på mitt garnlager, selv om jeg kanskje snart må begynne å tenke på at jeg skulle hatt det... Det er endel av dere som jeg leser bloggene til som driver med det, og det virker ikke så veldig kjekt.
Hva annet er det å skrive om? Det snør - i hvertfall er det noen få bittesmå hvite snøflak i lufta. Det blåser!!! Masse! Ikke akkurat hos oss, for vi ligger akkurat i le, men mamma og jeg så et tre som hadde blåst over ende nede ved Hana kirke...
Ja - da får jeg skrive en Impulsmail - og spise litt lunsj tror jeg. Snakkes :)

Ingen kommentarer: