31 januar 2008

Sandnes - igjen

Da var jeg i Sandnes igjen... Bare rett over 3 uker siden jeg reiste herfra. På en måte føles det som om jeg nettopp reiste, men allikevel har jeg rukket veldig masse i Trondheim disse tre ukene. På de tre ukene er det 5 dager jeg ikke har gjort noe Salem eller Impuls relatert. Vært på møte, hatt styremøte, vært på Impuls osv. Det å svare på mailer eller ringe folk gjelder ikke her... Så det har vært travelt ja.

Men nå er jeg hjemme en tur i 50 årsdag. Min mamma blir 50 på lørdag, så da skal det være stor fest! Siden jeg styrer dagene mine selv for tida tenkte jeg at jeg kunne komme og bli litt lengre. Så da kom jeg hit i går kveld, og blir til mandag :) Nå sitter jeg altså og jobber med oppgaven min... hmm... Litt i hvertfall. Har innsett at jeg ikke får gjort like mye som hvis jeg er i Trondheim på matteland, men litt hadde det vært kjekt å få gjort da.

Ellers her hjemme skal jeg til Mari og treffe Mari, Oda, Bjarte og Solveig i kveld. Jeg må få truffet nyforlova Hilde og Cathrin. Også skal jeg på PitStop. Hvis Hilde og Cathrin er veldig opptatt treffer jeg de i hvertfall på PitStop...

Hvis det er andre Rogalendinger som vil treffe meg er PitStop i Hana kirke 19.30 på søndag et hett tips!

1 kommentar:

Cathrin sa...

dette må me få te:D eg kan heile dagen på søndag.. fram te eg må gå å øva... eg regne me at du e bizzi på lørdag... å i mårå sga eg på besøk på sykehuset mellom jobbane... så sånn e d...