01 februar 2008

Februar - 11 mnd til 2009

Tenk at det er februar!! Sprøtt at januar var over så fort. Samtidig har jeg gjort masse, så det er kanskje ikke så rart at det har gått 31 dager siden nyttårsaften.

Jeg sitter her og jobber med masteroppgaven - og det er faktisk kjekt! Sånn utenom akkurat nå, da jeg støtte på et problem. Nå føler jeg i hvertfall at jeg er skikkelig i gang med den. Og det har jeg ikke følt før. Nå skal jeg øyeblikk ut med mamma og handle inn ting til festen i morgen, så da får masteren ta en pause, men jeg har fått gjort litt i dag - og det er vel ikke mer jeg hadde håp om å få gjort når jeg er hjemme og det er ting som skal ordnes til 50årsdag. (Utrolig lang og kronglete setning.)

Ellers strikker jeg. På et hemmelig prosjekt... skal ta bilder underveis og legge ut til sommeren. Egentlig tåpelig å skrive det her, men men.

Også var jeg på besøk hos Mari i går. KOS!! Det er så kjekt å treffe Oda og lese og leke med henne. Og veldig kjekt å treffe Mari og Solveig igjen.

Ingen kommentarer: