07 mars 2008

Engelsk?/English?

Som et forsøk på å være inkluderende har jeg bestemt meg for å oversette noe av bloggen min til engelsk framover. Jeg har endel venner som ikke skjønner norsk, så da kan det jo være greit å oversette... Siden jeg er på Ravelry også, så kan det jo hende at det er flere som vil lese bloggen min derfra hvis de skjønner hva som står der :) Jeg later ikke som om jeg er veldig flink i engelsk, men hvis jeg skriver blogg på engelsk kan jeg kanskje bli flinkere!

Trying to include even more people in my blog I've decided to translate my new posts to english. Maybe some, maybe all of it. I have some friends who don't understand norwegian, so a translation to english might be appropriate... Spending some time on Ravelry, I might even get some more traffic from my fellow knitters if they understand what is written on my blog :) I don't pretend to be very good in english, but writing an english blog might improve that!

Ingen kommentarer: