20 mars 2008

Påskeferie/Easter holiday

Jeg har lest mange blogginnlegg med overskriften påskeferie i det siste... Ferie - utrolig deilig ord. Jeg slapper av i Sandnes, som jeg skrev at jeg skulle i forrige innlegg. Har foreløpig strikket masse, hengt med Mari, Oda og Solveig, hatt søstredag, lest to bøker, spist god mat, osv... masse.

I've read similar blogposts in other blogs recently... Vacation/holiday - incredibly wonderful word. I'm in Sandnes relaxing, like I wrote in my post a week ago. I've up until now knitted alot, played with Mari, Oda and Solveig, had our sisters day, read two books, eaten good food, etc.... alot.

1 kommentar:

ziarah sa...

Høres bra ut! Venter i spenning ;) Ser forresten ut som vi har del til felles - jeg er også glad i kortlaging og brettspill, og jeg leser en del :) Har ikke lest The Kite Runner, men leste nylig A Thousand Splendid Suns av samme forfatter. Godt skrevet, men forferdelig trist!! Jeg får litt lyst til å bare lese koselige barnebøker av sånne veldig realistiske grusomme bøker...