15 april 2008

Det snør, det snør...

Det SNØR i Trondheim!! Jeg trodde vi endelig var ferdig med det... Dagen startet med sol og fint vær, blå himmel, værmelding som sa sludd og snø - men ingen tror vel på det. Og nå begynte det sannelig å snø! Pøh! Jeg vil ha sol, sommer og varme!

It's snowing in Trondheim!! I thought we were through with the snow... My day started with sun, nice weather, blue skies, and a weather report that said snowing - but nobody believed that. And now it started to snow! I want the sun!

3 kommentarer:

Laisy sa...

Det er blå himmel og SOL i Bergen =) =)

ziarah sa...

Det snør her også nå. Det var blitt skikkelig vår med nesten bare gater og bare litt snø og is, og rennende sølestrømmer, grus og sørpe/snøslush - alle de tingene som betyr vår i Tromsø. Jeg kjøpte meg ny sykkel, jeg gledet meg til å sykle på de nesten bare gatene så snart de ble bare igjen. MEN NEIDA!!! Det snødde nesten 20 centimenter over natta og nå er plutselig vinter igjen :P

Sigrid Marie sa...

Beklager, det var min feil. Jeg tok ned verandamøblene på søndag, enda jeg visste det ville føre til mer vinter. Det sier seg jo selv. På samme måte som da det skya over i går. Det var barefordi jeg han ut klær på verandaen. Beklager...