09 april 2008

Navnedag

I dag har jeg navnedag!! Eller Rannveig med to n-er har navnedag, men jeg tror at jeg også har det da... Vet ikke om det er så masse å feire, men jeg er oppvokst med en far som feirer alt (og jeg mener ALT - tror at han kan finne på noe å feire hver dag) - så da er jo en navnedag en god anledning.

Eller feiring... det blir vel kanskje ikke det. Men cellegruppe blir det i kveld!! Det blir kjekt. I forrige uke ble det ikke noe, så nå er det nokså lenge siden celle. Sist vi møttes var nemlig forrige helg på tur til Oppdal. Det var skikkelig bra. Tror jeg har noen bilder jeg kan vise. Det er bilder før alle var kommet. Vi var hele 10 stk på tur!!






Today is my nameday. Well - it's Rannveig with two n's nameday. But that is practicly my nameday also. I don't know if it's really something to celebrate, but my father celebrates EVERYTHING, so a nameday sure is something...

Or - it won't be so much celebrating except cellgroup tonight. It's been a while since last time. A week and a half at least... The pictures above is from a trip we took to Oppdal. It's before everybody arrived, we were 10 people all together. (Two cellgroups.)

Ingen kommentarer: