08 april 2008

Koselig kveld i går

I går kveld sendte Sigrid Marie melding sånn i halv 8 tida og lurte på om det skjedde noe hos oss. Akkurat da skjedde det ikke så masse - men det kunne jo skje noe. Så litt over 8 troppet hun opp hos oss. Ranveig var usosial en stund først, men så kom hun også ut av rommet sitt og var sosial. Jeg og Sigrid Marie strikket - og Ranveig snakket. Også spiste jeg litt Skittles som Sigrid Marie hadde med :)
Veldig koselig med sånne halvveis ikke-planlagte besøk (jeg og Sigrid Marie hadde sånn halvveis avtalt en strikkekveld enten mandag eller tirsdag)!! Det er bare å komme mer på besøk Sigrid Marie - og det er bare å komme mer på besøk dere andre som leser bloggen også. (Vet at det er litt langt fra Sandnes, og enda lenger fra utlandet, men dere er hjertelig velkommen altså.)

Last night Sigrid Marie sent an SMS about 7.30 (pm) wondering if there was any action at our house. At that point, nothing much, but maybe later... Around 8 she came over. Ranveig sat in her room first, but after about an hour she came out and talked to us. Sigrid Marie and I knitted - Ranveig talked. And I also ate some of the Skittles Sigrid Marie brought.
Very nice with these half un-expected visits (me and Sigrid Marie had almost decided on a knitting evening either Monday or Tuesday)!! Come more and visit Sigrid Marie - and everybody else reading this blog. (I know that it's a little to far from Sandnes, and even longer for you in other countries, but you're more than welcome.)

1 kommentar:

Sigrid Marie sa...

Var ikke dette innleggget jeg venta på, men når jeg tenker over det, må jeg vel vente i ca 39 dager på det.... Dokumentasjonen altså...
Men det var skrekkelig koselig å ta seg en tur. Ikke langt og ikke stress, bare kos.Og det er bare å komme andre veien også da!