25 august 2008

En liten rest av sommer!!

I går og i dag har det vært strålende sommervær her i Trondheim. Litt kaldt fra morgenen av, men opp i 20 grader utover dagen. I går var vi en gjeng som dro på tur til Estendstadhytta etter gudstjenesten. Eller... vi kom oss aldri helt opp, fordi det tok litt tid før vi kom oss avgårde ;-) Men vi hadde en fin tur med tre sorters kjeks og banan i pausen vår. Deilig å få nyte været skikkelig!

På kvelden hadde vi det første Solid styremøte. Kjekt å kjenne at høsten er skikkelig i gang med alle forskjellige typer aktiviteter. Og utrolig spennende å få fortsette i Guds plan i Solid. De som foreløpig sitter i styret er helt fantastiske folk med et hjerte på rett plass! Vi fikk planlagt litt, delegert litt og resten bestemte vi oss for å vente med til Gud viser oss hva vi skal gjøre. Spennende! Vi fikk bedt for en vond fot også :)

Ellers har jeg startet på min andre uke i Safetec i dag. Det var litt kjedelig i starten av dagen, men etterhvert fikk jeg en oppgave - så da ble det litt mer spennende! Så hvis dere lurer på helikopterulykker i Nordsjøen kan jeg fortelle dere litt om det etterhvert ;) I dag har det også vært knallvær: blå himmel, varmt i været, endel vind - men den har vært varm og fantastisk!

Som en liten kommentar til slutt fikk jeg lyst til å skryte av svogeren min!! Les på Kristines blogg. Les gjerne litt på den bloggen - hun har oppdatert hver dag den siste uka.

Sorry-no english today....

Ingen kommentarer: