22 oktober 2008

Bokhylle i stedet for nattbord ved senga!

Jeg burde seriøst ha natthylle i stedet for bord ved senga. Akkurat nå er det en stabel med 8 bøker på nattbordet mitt. Dette er bøker jeg leser i, burde ha lest deler i, eller skriver i.
En liste:

- Bibelen - selvfølgelig ligger den på nattbordet. (Har vært litt dårlig til å lese i den i det siste - men det kommer seg.)
- Leter etter Gud vet hva av Donald Miller. (Kristen bok som jeg har tenkt å lese en gang.)
- Havets Katedral av Ildefonso Falcones (Gave til bursdagen min av Tone, Maria og Åse Linn. Sier litt om at jeg ikke rydder så ofte heller...)
- Der du er av Ole Magnus Olafsrud (Denne leser vi i cellegruppa mi - så den blir brukt.)
- T is for Trespass (Månedens krimbok. Har lest endel i den, men selv om jeg har forventning til at den blir veldig spennende etterhvert har den ikke blitt det enda - så da går det litt sakte.)
- Evangelisk Tro av Ole Modalsli og Leif Gunnar Engedal. (Jeg var på nattverdskurs i Salem for noen uker siden og da fikk vi i lekse å lese et par avsnitt i denne. Har lest det meste, men ikke helt alt.
- Dagbok
- Notatbok til å notere Impulsting i.

Og så tenkte jeg at jeg skulle avsløre hva slags frukt jeg spiste for en stund siden:

GUAVA!!

Jeg vet ikke helt hva det ligner på... Mine søstre, mamma og Ragnhild - noen som har noe forslag?

2 kommentarer:

Sigrid Marie sa...

Jeg har to bokhyller OVER senga jeg, men det hoper seg opp på nattbordet likevel...

Dina sa...

Hehe, tror nattbordet har en magnetisk kraft t bøker. De ende opp der uanz.