26 oktober 2008

Strikkeoppdatering

Egentlig burde det være bilder i dette blogginnlegget, men det blir det ikke. Det er nesten så jeg egentlig ikke gidder å skrive det da, men jeg gjør det likevel.

Strikkeliste:

1) Flower Basket Shawl i Knitpicks gloss som jeg fikk fra sokkevennen min
2) Jakken som passer til alt!! I kveld tok jeg den endelig fram igjen. Har jo lyst til å kunne bruke den i vinter, og da må jeg jo strikke på den. Har strikket ryggen og de to forstykkene og holder nå på med det første ermet. Har strikka ca 25 cm på det.
3) Votter i Falk fra Dale. Begynte såvidt i dag. Har tenkt å bruke oppskrifta til Kari i syforeninga mi. (Det er jentene fra matte/fysikk kull 03 som har startet syforening for å treffes :) Vi skal ha syforening hos meg på torsdag, så da måtte jeg nesten kjøpe garn og ha starta før det.
4) Tror jeg kommer til å starte på et par sokker også. Samtidig som jeg kjøpte Falk garnet kjøpte jeg litt Fabel garn. Så det er fare for at noen får sokker til jul ;)

Ellers ligger genseren til Maria og irriterer, lappeteppet mitt har det bra i korgen sin og en hjelmlue er heller ikke ferdig.

Ingen kommentarer: