30 desember 2008

2008

Ok.. da skal jeg prøve å oppsummere 2008.

Januar: Gikk inn i det nye året sammen med Mari, Bjarte og Terje i Toppmeisveien. Ellers gikk januar stort sett med til å finne ut hva masteroppgaven min gikk ut på og Impuls 2008. Jeg satt i ledergruppa for Impuls i Trondheim og hadde det travelt med det.

Februar: Jeg fikk meg en tur hjem i 50årsdag til mamma. Det var kjempekoselig ;) Vi jentene showet som vi pleier - men var glade at det er lenge til pappa blir 60...

Mars: Jobber med master og det er tidlig påskeferie. Begynner å tenke veldig på hva jeg skal gjøre til høsten... Jobbe, studere, reise, Sandnes, Oslo, Trondheim, LA?? Mange muligheter og jeg er veldig glad når jeg finner ut at jeg i hvertfall skal bli i Trondheim. I løpet av påskeferien finner jeg ut at jeg vil søke på "skikkelige" sivilingeniørjobber og begynner med det etter ferien. Kick-off tur med cellegruppa til Imi. Hjelper Maria og Egil å flytte.

April: Søker blant noen få andre Safetec og venter på svar. Skriver på masteroppgave og er ellers opptatt med Solid og Salem.

Mai: Er på intervju i Safetec. Er på et nytt intervju i Safetec og FÅR jobb i Safetec. Mormor dør - og jeg drar hjem i begravelse. Julia blir født. Innspurt til masteroppgaven - men ikke så veldig hard. Våren 2008 var vel det greieste semesteret sånn skolemessig.

Juni: Leverer masteroppgave. Ferierer litt i Trondheim, litt i Sverige (Uppsala og bryllup, Linkøping hos Therese og Daniel og Kumla med en KALD Torpkonferanse) og slapper generelt sett mest av. Leker med Julia og gjengen.

Juli: Mamma og pappa kommer og henter meg i Trondheim. Vi kjører E39 sørover er innom Molde og Bergen på veien og masse ferjer ;)

August: Bryllup i Stavanger/Sandnes (onkel Stein), mer ferie og så begynner jeg å jobbe i Safetec. Trives egentlig godt fra første stund og er glad for valget av første arbeidssted.

September: Bursdag. Bryllup i Sandnes (Hilde og Richard). Tur med jobben på hurtigruta fra Trondheim til Bodø. Treffer de fleste av over 80 stk som jobber i firmaet. Koselig båttur og mye spennende i Bodø.

Oktober: Kommer enda mer inn i jobben. Snakker om huskirke i Solid. Er i bursdag til ei på jobb. På tur med Solidfolk i Estenstadmarka - blir overrasket av regn - flott tur :) Går med bøsse for tv-aksjonen.

November: Starter huskirke i Solid - kjempesuksess!! På FLACS I - kurs i Bergen. Bor hos Inger Lise. Julebord med jobben. Hjelper Maria og Egil å flytte for andre gang i år... Julekantaten til Ranveig K blir framført i Betania.

Desember: Masse juleavslutninger i Trondheim. Jul i Sandnes. Litt jobbing på Stavangerkontoret. Treffer venner, familie, spiser god mat, slapper av osv... Feirer nyttår hos Mari og Bjarte :)

Jeg har sikkert glemt noe, men det går jo an å bla seg bakover i bloggen hvis man vil lese mer :)

Ingen kommentarer: