26 desember 2008

2. juledag

Hei.

Tenkte jeg skulle skrive et innlegg. Et morsomt et, eller ettertenksomt... Men så ble det bare til at jeg surfet litt på nett i stedet. Var innom Adagio Teas og kjøpte litt mer te. Det ble litt dyrere enn sist, siden dollaren er dyrer nå, men men... Så var jeg innom Ravelry og så om det var noe nytt der. Også kom jeg på at jeg hadde jo tenkt å blogge noe. Her er det skikkelig lat julestemning. Mamma og pappa var ute på en tur mens vi andre så på film.
The Sisterhood of the Travelling Pants . Litt morsom, men egentlig bare underholdning.

Jaja... strikket litt har jeg også. På noen flotte votter til meg selv :) Glemte helt å ta bilde av alle juleprosjektene mine, men får se om jeg kan få de som har fått de til å være modell for meg...

Dere får vente og se...

Ingen kommentarer: