24 desember 2008

GOD JUL

I dag er det julaften! Den kommer mye mer plutselig enn da jeg var liten... Da ventet og ventet og ventet man på julaften. Nå er den her plutselig.

Jeg gleder meg i år også. Men ikke så masse som jeg vet jeg har gjort før. Gleder meg til tv nå på formiddagen, middagen med pinnekjøtt, treffe tanter, onkler og søskenbarn igjen, gaver og til å se folk åpne mine gaver. Jeg må også gå innom med en gave og lage karamellpudding som vi skal ha til dessert i morgen :)

Jaja... da er det vel bare igjen å ønske dere alle en god jul!

Men engelen sa til dem: «Frykt ikke! Se, jeg forkynner dere en stor glede, en glede for hele folket: I dag er det født dere en frelser i Davids by; han er Messias, Herren. Og dette skal dere ha til tegn: Dere skal finne et barn som er svøpt og ligger i en krybbe.» Luk 2, 10-12

1 kommentar:

Anonym sa...

god jul!! =)