03 oktober 2009

Tantestrikking :)

Da jeg leste dette innlegget hos min søster måtte jeg bare trå til. Så etter å ha snakket med Kristine onsdagskveld har jeg strikket et par med votter og et skjerf til Alma. Jeg har tatt bilder, men jeg venter med å legge de ut til Kristine og Alma har fått sett det. Nå håper jeg bare at det passer og at mottakeren blir fornøyd :)

My sister wrote this last week. It's about her daughter that needed warm clothes for the winter. She started some socks herself, but wanted some mittens and a scarf as well as a sweater she wanted to knit herself. So I had to step it up as an auntie :) So after talking to my sister on Wednesday I've been busy knitting mittens and a scarf. Pictures will come, but I'll wait until Kristine and Alma have seen them. I only hope that it fits and that the recipient will be happy!

Ingen kommentarer: