13 desember 2009

Lucia :)

Nå er jeg kommet hjem fra en veldig koselig dag sammen med kjæresten min, gode venner og familie til kjæreste :) (Av den ekte sorten denne søndagen.)

Dagen begynt med innvielsesgudstjeneste i Salem for Hilde Bringedal og Ole Martin Uglem som skal reise til Fillipinene 6. januar for Misjonsalliansen. Det var en veldig fin gudstjeneste med innvielse, tale fra Geir om velsignelse, lovsang, nattverd og masse unger :) Gud vil oss virkelig masse godt! Gjennom hele Bibelen så ser man tydelig at han har gode tanker for oss og vil velsigne oss!

Etter gudstjenesten ble vi invitert hjem til Britt Eva på lussekatter - så da fikk jeg det også i dag. Jeg, Maria og Roar var nesten på vei hjem til meg, men jeg hadde egentlig ikke noe å by på, så det var veldig koselig å bli invitert bort i stedet... Hun er gravid, så det ble endel baby, bekkenløsning, teppestørrelse og magestørrelsesnakk. (Sorry Roar...)

Så dro vi til søstra til Roar og spiste medbrakt middag sammen med hu og de to søte små hennes på 5 og snart 2 :) Og ble der til jeg kom hjem for et kvarter siden ca. Koselig!

Deilig med søndager uten planer der man egentlig bare besøker litt folk her og der.


This Sunday we've visited people. First we went to church, then we visited Britt Eva and this afternoon/evening we've spent with Roar's sister and niece and nephew. I love Sunday's without plans and just visiting people!

Ingen kommentarer: