07 september 2006

1 dag igjen!!

I morgen er dagen! Da blir jeg 24 år. Den har jeg ventet lenge på...
Dere kan jo spørre Maria og Ranveig. (De to jeg bor med) De kan bekrefte at jeg har snakket lenge om min 24-årsdag. Maria og Ranveig har nemlig blitt 25. Ranveig er snart 25 1/2 hun. Tenk det... Mens jeg bare er 24.

Sånn ellers klarte jeg å stå opp på tida i går, men jeg leste hjemme de to første timene... Det pøste da jeg sto opp så jeg ble liggende litt lengre hjemme enn jeg hadde planer om. I dag var jeg på skolen 08.15 igjen. Øvingstime med foreleser - det fungerer bra. Øvingslæreren er ikke like flink så neste uke må jeg vurdere hva jeg skal gjøre...
Føler vel ikke at jeg er helt oppdatert enda, men jeg skal jo være hjemme i helga så da skal jeg lese kryptografi og gruppeprosesser. Det er det jeg tar med meg hjem i hvertfall.. så får vi se. Hvis jeg skal lese noe annet må jeg jo på skolen på lørdag.

I morgen har jeg altså bursdag! Og på søndag skal jeg feire.

Det er åpent hus fra 18.00 og utover, så hvis du føler at du kjenner meg, er du hjertelig velkommen. Ingen gaveplikt!! Det at du kommer er gave nok.

1 kommentar:

Merete sa...

Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en fin dag med masse kaker og gode klemmer! Klem fra Jakob, Jostein og merete