05 september 2006

Yes!

I dag sto jeg opp og var på skolen fem på halv 9! Det var et mål jeg hadde som jeg klarte å nå. Jeg har store planer om å være på skolen fra 8.15 tirsdag, onsdag og torsdag. Og være her til 16.00. Får se om det funker!

Det jeg merket i dag, som jeg ikke har opplevd i så stor grad de forrige to ukene, var trøtthet i forelesningen fra 10.15-12.00. Så jeg må nok bli flink til å legge meg tidlig også. I hvertfall de kveldene jeg skal opp tidlig dagen etterpå.

Jaja... skal snart treffe ei på lunsj. Må kanskje gå og se om jeg finner henne. Snakkes snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er flink, Ranveig! Eg har klart å stå opp til klokka 10 to dagar på rad, no, så eg er på veg til å verte eit betre menneske sjølv! Om eg berre klarar å leggje litt arbeid ned i skulen også...

Jaja, vi sjåast kanskje på skulen i morgon (skal vere der før 12, har eg tenkt).