28 september 2006

Bursdagsuka!

Denne uka går jeg i bursdager... Jeg skal i 3 stykker. I går startet det med Merete sin bursdag, i morgen er det Yngvild også er det Tone på søndag. Veldig morsomt at de har samlet seg denne uka. Vanligvis går jeg jo ikke i så mange bursdager.

En annen morsom ting er at jeg har link til to blogger som kjenner de samme folka. Margrete, Torgeir og Marit. De var på besøk hos Ingvill på Vestborg tidligere i høst, og var på tur med Merete, Jostein og Jakob på lørdag :) Og i går traff jeg de også. Torgeir har jeg hilst på før i Con Anima, men Margrete tror jeg ikke at jeg har hilst på før. Merete sin bursdag i går var en koselig bursdag. Med 3 unger, gode kaker og bra folk. Noen kjente, andre ukjente.. Men alle var ingeniører eller sykepleiere :) Så folk flest er visst det, konkluderte vi med.

Ingen kommentarer: