04 oktober 2007

TAKK

Tusen takk for så mange flotte innlegg. Kjekt å se at så mange er innom og leser :)
Jeg er ikke i tvil lenger - jeg fortsetter som jeg har gjort! Det er jo det som er enklest - og da blir det jo flere oppdateringer på denne, enn det hadde blitt hvis jeg hadde delt bloggen.

Akkurat nå burde jeg jobbe med skole! Men så har jeg lest på litt blogger, sjekket mail osv... Men NÅ skal jeg slutte med det og gjøre noe seriøst. Har veiledning senere i dag - og har lyst til å ha noe konstruktivt å spørre om.

I går hadde vi en samling i Salem med styret og ledergruppene til de 5 forskjellige gudstjenestene/samlingene. Dvs formiddagstreffet, Solid, Lørdagsmøte, Søndag 1 og Søndag 2. Det var veldig givende! Vi delte litt fra hver vår sammenheng om hvordan ståa er - og snakket sammen på tvers av gruppene om hvordan vi kan være mer samkjørte som menighet. Blant annet ble det nevnt fellesgudstjenester - det skal være en den 28.oktober allerede! Og det ble nevnt utveksling av folk. For eksempel at en Søndag 2-gjenger taler på Solid, eller at Lørdagsmøtefolk er forbedere på Solid, eller... det finnes mange muligheter :) I tillegg ble det snakk om å møtes to cellegrupper på tvers av sammenhengene... det syntes jeg hørtes veldig kjekt ut! Skal tenke mer på hvordan det kan gå til.

I helga skal jeg på jentetur til LONDON! Gleder meg masse til det. Om ett døgn treffer jeg Kristine, Tonje og Mamma på Torp, og om 26 timer treffer jeg Inger Lise også... Vi skal være i London til tidlig tidlig mandagsmorgen! Det blir shopping, sight-seeing, musikal, museum, osv... KOS.

Ingen kommentarer: